Geberit AquaClean Service

Vi er her for deg

Geberit er kjent for å levere pålitelige og holdbare produkter som leverer det de lover. Hvis du har spørsmål eller forslag, eller trenger hjelp til å håndtere en funksjonsfeil, er vi alltid tilgjengelige for å hjelpe, enten det er på nettet eller via telefon.
Så lenge enheten din er registrert hos oss, trenger du ikke engang å fremlegge kjøpsbevis i tilfelle servicekrav.

Kundeservice Kontaktinformasjon

Geberit AS
Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog

Telefon: 67 97 82 00
Åpningstider:
Mandag - Fredag
Klokken: 08:00 - 16:00

E-post: sales.no@geberit.com

Enestående Geberit service AquaClean fjernservice

Geberit fjernservice for AquaClean dusjtoaletter er en usedvanlig effektiv form for kundeservice. Bare ring Geberits kundeservice, så gir vi deg fjernservice med direkte tilgang til dusjtoalettet. Dette betyr at du kan stole på raske løsninger når service er nødvendig, så du slipper å vente på at noen skal komme hjem til deg.

Slik fungerer fjernstøtte:

  • Installer Geberit Home appen Geberit Home app
  • Koble dusjtoalettet til appen
  • Ring Geberit kundeservice
  • Start fjernservice i appen, og følg instruksjonene som gis

I de beste hender Med Geberit

Fortsatt usikker?

Når det gjelder kjøp, montering eller salg av dusjtoalett, er tillit alltid en avgjørende faktor. Hos Geberit tilbyr vi en omfattende og pålitelig service, med løsninger skreddersydd for ulike kundegrupper.

Støtten vi gir, begynner allerede før kjøpet. Som forbruker kan du ganske enkelt klikke på den grønne boksen for å være trygg på at Geberit vil støtte deg gjennom hele kjøpsprosessen. Blå boks tilbyr nyttige tips for rørlegger om montering og vedlikehold. Grå boks gir forhandlere tips, triks og råd knyttet til salgspresentasjoner og kundestøtte.

Uansett hvilken rolle du har, er du alltid i de beste hendene med Geberit.​